środa, 10 sierpnia 2016

Witam.

Witam  was na moim blogu. Mówcie mi Arisu... Lili. Nazwy mogą mi się zmieniać nie mam stałej jeszcze nazwy.  O czym będzie blog? O Harrym Potterze. Tak wiem skąd mi się ubzdurało aby pisać właśnie na ten temat. W prawdzie mówiąc sama nie mam zielonego pojęcia. Nie jestem doskonałym pisarzem. Daleko mi do takiego. Więc proszę o małą wyrozumiałość. Piszę ponieważ lubię. Komentarze? Mile widziane.
Dobrze może wróćmy do bloga. Opowiadać będzie historię dziewczyny o imieniu Naomi od pierwszego roku. Więcej o niej opowiadać nie będę. Nie zabiorę wam tajemnicy. Wiem wredna jestem. To kiedy będzie pojawiał się rozdział zależy jedynie ode mnie. To czy mam wenę aby stworzyć rozdział. Planuje też napisać inne opowiadania.  Może być tak że co dwa tygodnie, a może po dłuższej przerwie. Z góry przepraszam.  A więc teraz małe wyjaśnienie danych pod stron.

"Tiara przedziału"- Jest to podstrona na której umieszczone będą postacie, które występują bądź będą występować.
"Sowiarnia" - Tam zapraszam wszystkich chętnych do pozostawiania informacji o swoich opowiadaniach. Z chęcią będę czytać w wolnym czasie.
"Biblioteka" - Znajdziecie tam listę blogów które czytam i przykuły moją uwagę.
"Izba Pamięci"- Tam znajdziecie spis treści jej nazwa może ulec zmianie.
"Księgi Zakazane" - Znajdują się tam zbiory opowiadań które będą nawiązaniem do opowiadania, ale będą tworzyć własną odrębną historię. OSTRZEGAM!- Mogą być nie chronologiczne. Mogą znajdować się też tytułu One Shotów które mogą pojawiać się od czasu do czasu zależności od weny i nastroju autorki.

Dobrze. Chciałam też poprosić o kulturalne wyrażanie się o autorce jak i czytelnikach.



2 komentarze:

  1. Hej, zaobserwowałam Twojego bloga, jestem dość ciekawa. Już na samym początku mam radę (?): "Hogward" w adresie bloga... Chciałabym zaznaczyć, że poprawna pisownia to "Hogwart" ;) Możesz też sobie ogarnąć pisownie angielskich imion i nazwisk, gdzie apostrof, gdzie można go pominąć (Harrym Potterze*!). To takie drobiazgi, ale bardzo się przydają. Zaczynałam mniej więcej z Twojego poziomu, żałuję że nie uważałam na takie rzeczy. Czekam na pierwszy rozdział :) Życzę powodzenia i śmiało możesz mnie informować o rozdziałach :D Pozdrawiam!
    Dziewczyna z Hogwartu
    http://hogwart-another-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz. Nie jestem zła za to jak ktoś mi pokazuje błędy. w końcu uczymy się na nich. Mam możliwość poprawiania się dzięki takim czynom :)
      Cieszę się że się podoba i zainteresowało ciebie.

      Usuń